Kolejne szczęście...

Jakiś czas temu zapisałam się w kolejkę po książkę- wygrywajkę- tak nazwała swoje rozdanie Ania z bloga "Moje Zaczytanie". Zapraszam na bloga Ani do zaczytywania się wraz z Anią. Wcześniej nie znałam Ani, może ze dwa razy odwiedziłam Jej blog. Gdy weszłam do Ani po raz kolejny, trafiłam na rozdanie i bez zastanowienia stanęłam w kolejce.

 http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/2015/02/wygrywajka-rozdawajka-candyobojetnie.html

Uwielbiam czytać, ale nie należę do osób systematycznych... Jednak zachęcona jednym z tytułów do wyboru, postanowiłam wziąć udział w zabawie. Zapomniałabym, choć banerek do zabawy, wisi na pasku bocznym- mało zaglądam do nich- gdyby Ania nie przysłała wiadomości na meila. Dwa razy czytałam, bo nie chciałam wierzyć, że o mnie chodzi. Jednak o mnie, z czego się bardzo cieszę :))) I tak "Przewrotność dobra" stanie się moją własnością :))) Z tego miejsca dziękuję Tobie, Aniu, za tę zabawę i możliwość wyboru :)))
 Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1758/ Ogród dzieciństwa...

1766/ Owocne spotkanie...