środa, 18 lutego 2015

"Znowu przyszła do mnie samotność"...

Kolorki, które poleciłabym wszystkim do podjęcia wyzwania:
Lutowe wyzwanie w Digital Paper, są podstawą mojej pracy.
...jest i popiel, i brąz budyniowy, jest blada mięta i róż.
Karteczka yournalowa, kolejna z grafiką z kalendarza, autorstwa Santiny Portelli,
z dołączonym wierszem, uwielbianego przeze mnie, księdza Jana:
"Znowu przyszła do mnie samotność
choć myślałem, że przycichła w niebie.
Mówię do niej:
-Co chcesz jeszcze, idiotko?
A ona:
-Kocham ciebie"
 












http://madebyjanet.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-lutowe.html

Ktoś zapyta, co wspólnego z grafiką może mieć kałamarz i pióra?
Otóż to... oprócz koloratki, pióro niewątpliwie było atrybutem księdza Jana.
Kto wie; być może używał inkaustu i stalówek?
Cóż mogę Wam życzyć w ten wyjątkowy dzień roku, jakim jest Środa Popielcowa,
rozpoczynająca czterdziestosześcio dniowy okres pracy nad sobą?...
Życzę jedynie mocy duchowych wrażeń.
A ja lecę z powrotem do łóżeczka na 2-3 godzinki, by "kontynuować" chorowanie :p
a po południu wrócę tu, do Was, bo nie da się długo leżeć. 
Zbyt długie przebywanie w łóżku przygniata człowieka i odbiera, przynajmniej mi, 
pewność siebie i zaburza percepcję.
Wasza Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...