Z przesłaniem...

Zrobiłam kartkę trochę inną niż wszystkie. Różni ją od innych to, że ma tagi w różnych miejscach, które można wykorzystać na dodatkowe "przesłania" dla obdarowanego. Kartka zrobiona z dawno zapomnianych papierów, a właściwie, z pociętego, dawno zaczętego LO'sa, którego nigdy nie dokończyłam. Ponieważ nie miałam na jego wykończenie pomysłu, pocięłam go i z części z zegarem zrobiłam kartkę, zatykając tu i ówdzie tagi... Oto i owa; taka sobie, z obrazkiem z sieci. ;) Ta mała dama w kapeluszu ma przesłanie: "Wszystkie dni stają się takie same wtedy, kiedy ludzie przestają dostrzegać to wszystko, czym obdarowuje ich los, podczas gdy słońce wędruje po niebie". Poważne przesłanie jak na tę damę, ale niewątpliwie wymowne...











Wasza Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...