1110/ Świat dziecka...

Oto moja interpretacja mapki na wyzwanie w AltairArt?...
Niezwykle minimalistyczna praca, ale wymowna (tak uważam).
A tak prezentuje się moja dziecięca karteczka :)))













Mapka wyzwania 

http://altair-art.blogspot.ie/2015/02/wyzwanie-4-mapka.html

 I banerek do warstwowego wyzwania w AltairArt...
jako że praca warstwowa o dowolnej tematyce i formie :)))
jest papier, koronka, kolejny papier, elementy zdobnicze, kwiaty a nad nimi napis
(nie wspominając o bazie)

http://altair-art.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-3-warstwy.html

Teraz tylko pytanie: Czy mogę łączyć te dwa, będące z tej samej witryny, wyzwania ze sobą?...
a jeśli nie, to i tak zaczerpnęłam z obydwu mnóstwo inspiracji, by nie zwariować od tego siedzenia w domu, którego ze względu na choróbsko jestem niewolnikiem. Ale dzisiaj już wychodzę, choć na krótko, bo jutro czeka mnie wyjazd do Oli na skrapowanie :))) 
Pozdrawiam już weekendowo
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...