1098/ Recyklingowa dla Ali...

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczką skrawka beermaty, na którą Ola nałożyła pastę; a właściwie jakby wytarła narzędzie z brudu o ten kawałek kartonika. Kartonik powędrował do pudła z resztkami. Nie na długo trafił między ścinki, bowiem od paru dni leżał na biurku, a w mojej głowie rodziły się pomysły na jego wykorzystanie. Już, już miała być zakładka do książki, ale ponieważ zaschnbięta pasta jest trochą ostra, to szkoda, by niszczyła karty książki; padło więc na spontaniczną karteczkę, w której wykorzystałam też tag z odzysku, też od Oli... Zresztą wszystkie elementy prócz badzika pochodzą z recyklingu: i tarcza zegarka, i wskazówka, i koronki (papierowa i pasmanteryjna), i nawet przesłanie wycięte z katalogu farb :) Pracę wystawiam na Ali wyzwanie, z nadzieją, że spełnia jego warunki :)))
"Sztuka Recyklingu"
A otóż i moja recyklingowa kartka zrobiona całkiem spontanicznie ;)










...i taki kawałek, na którym Ola próbowała pastę ze spreju ;)


Oczywiście nie może zabraknąć Ali banerka.

MOJE WYZWANIE

Przyleciała też paczuszka od Reni, mieszkającej w Anglii, z cudownym prezentem :)
Z Renią wymieniamy się od czasu do czasu, ale to, co Renia przysłała, przerosło moją wyobraźnię :)))
Reniu, z tego miejsca serdecznie dziękuję Tobie za cudowny podarunek <3


 
Ale to nie wszystko, co Renia robi, by przez chwilę nie myśleć;
zerknijcie na Reni profil, bo jest się czym zachwycać ;)
Dziękuję, kochani, za Waszą obecność i pozostawione słowo :)))
Wasza Jadwiga

Popularne posty z tego bloga

1815/ Lubiłam te z grafikami...

1821/ Czas oczekiwania...