Jubileuszowo...

Kochani, zauważyłam, że nieznacznie, ale się zwiększa liczba Waszych odwiedzin na blogu. I za to właśnie was kocham. za to, że interesują Was moje prace i to, co robię. A mnie każde Wasze odwiedziny niezmiennie cieszą i dodają skrzydeł do działania. Zbliża się też rocznica założenia przeze mnie drugiego bloga (poprzedni przepadł bez wieści), toteż w dowód wdzięczności za Waszą obecność przygotowuję niespodziankę. Być może zamiast konkretnej rzeczy dla jednej wylosowanej osoby, obdaruję kilka osób swoimi kartkami, przygotowanymi dla każdego indywidualnie. Prośba więc do Was,  opowiedzcie się za jaką "nagrodą" jesteście skłonni stanąć w kolejce :))) Co bardziej by was zadowoliło. Losowanie przewiduję poczynić dzień lub dwa, po moich urodzinach. Będą to też rocznice urodzin moich dzieci. ;) Będziecie mieli zatem dużo czasu na zastanowienie, a ja sporo go, by poczynić niespodziankę dla jednej osoby, lub karteczki dla kilku osób; zasugeruję się Waszą opinią ;) 
A więc spotkamy się już w kwietniu, około dziesiątego dnia, tuż po Wielkiej Nocy :)))
W związku z powyższym nie stawiam żadnych warunków;
jedynie proszę o pobranie banerka na Wasze blogi czy profile
i pozostawienie swoich adresików meilowych w komentarzach ;)


Życzę wspaniałych chwil spędzonych w gronie tych, których kochacie,
wynikających z Ostatków.
Ps. Basiu, liczyłam na posta w związku z ostatkami ;)
Ale ja wiem, co powstrzymało Ciebie :p
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...