Jaka jestem? Okładka żurnala 2015...

Przedstawiam pierwszą pracę do Projektu Art Żurnal 2015 "Naprawdę jaka jestem", o którym wspominałam w poprzednim poście: "Spóźniłam się". Jest to okładka osobistego żurnala... nie ukrywam, że miałam z nią sporo pracy i przeciwności, które jednak pokonałam, zapierając się, by za kolejnym jej tworzeniem, zadowalała mnie. Trochę materiałów poszło się- brzydko mówiąc- by kolejne przyniosły zamierzony efekt. Oto mój twór, który teraz mi się podoba :))) Cała ja... :p







I wewnętrzna strona okładki. 
Nie mogło też zabraknąć kieszonki na pokaźnego taga i innych ważnych spraw...







Tag posłuży do notatek; wykleiłam go kartką w kratkę :)))


Tymczasem karty będą lądować w odpowiedniej wielkości pudełku, choć nie jestem pewna, czy na koniec roku, gdy będzie już 12 kart + okładki, nie okaże się za płytkie. Wtedy to dopiero wkleję "szybkę", której teraz brakuje pudełku...




I jak się Wam podoba?... Ponieważ mogłam dołączyć do zabawy, lecę dorzucić moją pracę na bloga: "Kawa i nożyczki" do pozostałych. Wracam też do wykończania styczniowej karty z imieniem i liternictwem, o której w następnym poście :)))
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...