Jadwiga w.... Krainie Czarów... styczeń 2015

Tego wyzwania z Szuflady nie mogłam sobie odmówić, uwielbiając Alicję i jej przygody, więc kiedy wpadł w moje oczy banerek, ochoczo zabrałam się do tworzenia, odkładając na potem inne zajęcia; i niekoniecznie domowe :p  Kiedyś zostałam obdarowana ściennym kalendarzem biurowym, niebotycznie wielkim, z fotografiami Katarzyny Widmańskiej z "Alicją w Krainie Czarów" z załączonymi do kalendarza cytatami z książki Lewisa Carroll'a... W grafice na banerku jest znajoma mi scena ze "Zwariowanego podwieczorku": 
"Stół był duży, ale wszyscy trzej siedzieli stłoczeni w jednym rogu.
Kiedy spostrzegli zbliżającą się Alicję, zawołali:
-Nie ma miejsca! Nie ma miejsca!
-Właśnie, że jest mnóstwo miejsca!- odpowiedziała z oburzeniem Alicja, po czy usiadła na wygodnym fotelu przy drugim końcu stołu."
Uwielbiam tę scenę... :))) 
Moja "Alicja" z dziecięco- młodzieńczych lat, zaginęła wieki temu, w niewyjaśnionych okolicznościach i niekoniecznie w Krainie Czarów, sprawiłam sobie w rekompensacie dwie w jednej- mianowicie: "Alicję w Krainie Czarów" i "Alicję po drugiej stronie zwierciadła"; i z przyjemnością zaglądam do niej od czasu do czasu :) Co do kalendarza natomiast, zostały mi dwie wielkie karty, sylwetka siedzącej Alicji, którą wycięłam specjalnie na biurko, i parę cytatów... Wszystkich obrazów nie dało się wykorzystać w żadnej mierze ze względu na wielkość, ale cytaty i owszem... Przed "przerobieniem" kart na prace, porobiłam zdjęcia ich wszystkich z miłości do Alicji; a po prostu podobały mi się. W "Szufladzie" dopuszcza się dowolność form prac, toteż wykonaną stronę osobistego żurnala dołączam też do projektu Art Żurnal 2015 "Przedstawmy się"




Poniżej wielka szpila służąca jako ozdoba do kapeluszy, której nie omieszkałam użyć :) 






Album będzie miał wymiary 20 x 20 cm, którego karty zamierzam zrobić składane w jednej trzeciej, by posłużyły do notatek czy jako miejsca na zdjęcia. Kart jeszcze nie łączę; okaże się na koniec roku, co będzie lepsze; czy spirala, czy kółka, czy może przemyślę jakieś inne ich połączenie :p

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/02/otworz-szuflade-w-lutym.html

Pozdrawiam Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...