Album z maseczką + film...

...w delikatnym ecru. Znając moje upodobania co do albumików, już wiecie jaki on jest. Ale żeby nie było, prezentuję kilka/naście zdjątek i filmik, już bez takich cyrków w udostępnianiu na youtu... Skończyłam go razem z poprzednim, ale byłam zbyt powolna, by też go Wam przedstawić. Pragnę też podziękować Wszystkim, którzy z myślą o mnie i moich albumikach, deklarowali się podrzucać mi tulejki. Myślę jednak, że zbyt kosztowna "zabawa". Niech tak zostanie, że będę zbierać w najbliższym swoim otoczeniu. I tak bowiem robię oprócz albumów inne papierzaste. Dziękuję Kochani za Wasze serce i chęć pomocy :))) A teraz czas na kolejny albumik... 

















Postanowiłam zostawić "gołe" strony, z myślą o wklejaniu małych zdjęć :)
I filmik ;) 

Wasza Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...