Cudowny czas- piękne chwile...

Dziś podejmowałam u siebie Bydgoskie skraperki: Anię, Agnieszkę, Aleksandrę, Martę... Wcześniej wspólnie uzgodniłyśmy, że zajmiemy się kartonażem. Prawdę mówiąc, ja osobiście przyglądałam się poczynaniom dziewczyn, sama nic nie robiąc; chciałam się po prostu nacieszyć Ich obecnością. Nie znaczy to, że dzisiaj nic nie zrobiłam. Po wyjściu dziewczyn zasiadłam do zakładki. I jakby było mi mało, zrobiłam jeszcze karteczkę, której zdjęcia pokażę w jutrzejszym poście, bowiem na dziś to i tak będzie już sporo zdjęć :) A zdjęcia z "imprezy" w ramach Babskich Spotkań Kujawsko- Pomorskich, zapożyczyłam od Marty :))) Na początek jednak pochwalę się zakładką :)








 I fantastyczne spotkanie....









Dla takich chwil warto poświęcić czas, dla takich chwil warto żyć, dla takich chwil warto wszystko...
Dziękuję Wam: Agnieszko, Olu, Marto, Aniu, za obecność i fantastyczny klimat, 
za każdy uśmiech i gest :)
A kolejne spotkanie już 7 lutego u Izy; już nie mogę się doczekać :)
Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...