"Aniołowie chodzą po ziemi"......

Jestem w trakcie tworzenia pracy z pociachanych wczoraj papierków, o czym wspominałam we wczorajszym poście. Dopiero co wróciłam z zakupów, gdzie po drodze złapał mnie deszcz, grad, poryw wiatru; zwróciłam zmoknięta i nieco schłodzona. Z przyjemnością zasiadłam do tworzenia posta tuż przy grzejnikach, które podkręciłam sobie, by szybciej się ogrzać. Siedzę, tworzę, ogrzewam schłodzone ciało, gdy słyszę dzwonek do drzwi. Syknęłam, gdyż zmusiło mnie to do zdjęcia stóp z cieplutkiego grzejnika. I tak sycząc bieżę otworzyć drzwi, w których stoi sąsiadka, a przyjaciółka, z paczuszką zostawioną przez doręczyciela podczas mojej nieobecności. Wiedziałam, że ma przyjść paczuszka od Elizy; jakiś czas temu poprosiłam Ją o pokolorowane laleczki- ze 3-4 szt- do zakładek. Sama ich nie koloruję, bo w tym temacie jestem cienka jak ucho od śledzia. W zamian za laleczki wysłałam Elizie jeden z moich albumów z tulejek po papierze toaletowym. Ale że aż takich gabarytów paczuszki się nie spodziewałam. I zaczęłam celebrować jej otwieranie... I padłam; takiego prezentu się nie spodziewałam!!! Eliza w swej dobroci obdarowała mnie czymś więcej niż pokolorowanymi i wyciętymi laleczkami... Ze wzruszenia wywołującego łzy nie mogę dalej pisać; sami więc zobaczcie zawartość paczuszki, ale wpierw usiądźcie wygodnie...     







I jest to, moi kochani, przecudowny album z karteczką do kompletu <3






Bogactwo uczuć i wdzięczność zawładnęło moim sercem...







Z każdym kolejnym ruchem rąk rozstępowały się, przed chwilą jeszcze granatowe chmury,
odsłaniając błękit nieba. Jakby aniołowie chcieli też obejrzeć owo cudo...







Elizo, bardzo, bardzo Tobie dziękuję za podarunek od serca; 
nie wiedząc, czym sobie na niego zasłużyłam :)))))
"Aniołowie chodzą po ziemi zamienieni w ludzi,
sami nie wiedząc o tym"-
te słowa Karola Irzykowskiego niech będą wyrazicielem mojej wdzięczności dla Elizy.   
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...