Album, a za oknem biało + film...

Z góry proszę o cierpliwość i wyrozumiałość :))))
Zastanawiam się, czy Wy też tak macie, jak ja, że niektóre komentarze potrafią mnie rozbawić. Tak też miałam przed chwilą, czytając komentarz Ewy Hubki;l cytuję: "A może zrobiłaś takie falbaniaste boki kart w albumiku? To by był pomysł! :-)". A jak Wam podoba się taki komentarz?... :)))) Dlaczego mnie rozbawił dowie się Ewa i Wy już za chwilkę :)))) Zanim jednak uchylę rąbka tajemnicy, pracę wystawiam na Walentynkowy konkurs u Naszej Danutki :))) Chętnych do podjęcia wyzwania zapraszam na Danusi bloga <3 A oto i moja praca w 3D jak zażyczyła sobie Danusia i nie czerwona; co najwyżej pozwolono na 5-10% czerwieni, to i jest drobny akcencik ;) No i Ewa Hubka też już poznała powód mojego rozbawienia na Jej komentarz :)))

























A tak się miał jeszcze wczoraj z tą odrobiną czerwieni :p


I banerek prowadzący do Walentynkowej zabawy u Danusi :)))

http://danutka38.blogspot.com/2015/01/konkurs-walentynkowy.html

Kochani, nie może się obyć bez filmiku ;)


Danusiu, mam nadzieję, że wszystko zrozumiałam i dopuścisz moją pracę do zabawy :p
Z nadzieją, że moja praca spełnia Danusiowe warunki, pozdrawiam Was cieplutko :)))
Ps. a dlaczego taki tytuł?... Bowiem jest pięknie za oknem, choć temperatura koło zera. 
Jadnak skoro mamy zimę, to lubię, by była biała :)




Wasza Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...