282 okruchy myśli...

To już dwa lata? A może dopiero dwa?... A zdaje mi się, że Basię znam o wiele, wiele dłużej. To jedna z tych blogowych przyjaźni, o które niewątpliwie zabiegam, o które dbam, i które pielęgnuję każdego dnia... W związku z urodzinami bloga, Basia zadała pytanie:
 Pytanie niewątpliwie trudne, bowiem każdy post Basi jest tak ciekawy, jak wzruszający czy intrygujący. I na każdy nowy post czekam z niecierpliwością; i celebruję każde zdanie, każde słowo, każdy poemat; i zatapiam się w tych przepięknych obrazach czy zdjęciach oddając cześć naturze zatrzymanej okularem Basi w kadrze; i kłaniam się Matce Boskiej i Jezusowi, często "goszczącym" w Basi postach; i chwytam się na tym, że tak naprawdę, wszystko, o czym Basia pisze jest mi bliskie, bo choć mieszkamy oddalone od Siebie paręset kilometrów, to jakbyśmy obie dotykały tych samych rzeczy,  przenikały przez wzajemne myśli, spoglądały w tym samym kierunku...

http://5porroku.blogspot.com/2015/01/czas-biegnie-szybko-to-juz-dwa-lata.html

Z przyjemnością dołączyłam do zabawy, ale nie o nagrodę mi chodzi, bowiem z Basią i tak wymieniamy się Swoimi pracami, ale o to, by Basia dowiedziała się, czego tak naprawdę szukam na Jej blogu, i co tak na prawdę intryguje mnie w postach...  A najbardziej intryguje mnie świadomość tego, że chyba nadajemy na tych samych falach. Ile to bowiem razy wchodząc na Basi bloga, z góry przewiduję, o czym będzie traktował post; i najczęściej nie mylę się. Jakbym czytała w Basi myślach, wchodząc znam już odpowiedź na każdą Basi myśl. Najciekawsze moim zdaniem są te posty z przemyśleniami wzbudzającymi wspomnienia, zadumę czy nawet tęsknotę... Ach, Basiu, mogłabym wymieniać, i wymieniać, i wymieniać... I Ty wiesz, że uwielbiam Ciebie "słuchać". Pisz więc, pisz; prowadź tego Swojego bloga, niezwykle ciekawego, a ja nadal tam będę, cicha wobec Twych słów i pokorna. A was, moi kochani, zapraszam na bloga Basi po szczyptę zadumy, odrobinę tęsknoty, okruszek radości, do pokochania pięciu pór roku, jak Basia je kocha, a to wszystko łączy się w PRZYJAŹŃ... 
Wasza Jadwiga    

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...