Sprzed lat...

Skoro wszyscy jesteśmy w temacie Bożego Narodzenia, a ja na dodatek przy wspominaniu byłych prac, chwalę się moimi świątecznymi tworami sprzed lat. Są to cienkie albumy nawiązujące do Świąt Bożego Narodzenia, do których robiłam pudełka. Pudełka inne niż wszystkie, coś w rodzaju koperty w 3d, sznurowane. No i oczywiście z czego?... Z recyclingu ;) Sami zobaczcie...








 I kolejny ;) Bardzo mi się wtedy podobała taka forma życzeń świątecznych. Powstało jednak tylko 7 takich tworów, ze względu na to, że zabierały dużo czasu, którego ówcześnie wciąż było mi brak. Dwa albumy zostały w pośpiechu zrobione i wysłane, toteż nie mam ich zdjęć. Jednak patrząc na te, nie różniły się one niczym wielkim, może tylko ilością stron...










   A wszystkim Basiom, Barbarom, Barbórkom i Basieńkom,
 z tego miejsca skladam najserdeczniejsze życzenia z głębi serca płynące:
 zdrowia, szczęścia, pomyślności,
bezchmurnego nieba nad głową, 
szacunku otoczenia, 
błogosławieństwa Bożego
na każdy nadchodzący dzień <3
Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...