Kalendarz Adwentowy...

Kiedyś bawiłam się haftem; płaskim, Richelieu, krzyżykowym... Może kiedyś pochwalę się swoimi pracami w kierunku haftów... Dziś jeden z moich pierwszych haftów krzyżykowych, mianowicie kalendarz adwentowy. Na wielu blogach i stronach oglądam te piękności tworzone różnymi technikami, że nie sposób pochwalić się swoim. Wprawdzie zrobiłam go, jak dzieci były małe, ale jest do dzisiaj, choć już nieco wyblakły i nie ma już nitek, na których pozaczepiane były woreczki z wyhaftowanym numerkiem, a w nich niespodzianka dla dzieci, niekoniecznie w postaci czegoś słodkiego. Woreczki niestety gdzieś poginęły i nawet nie mogłam zrobić zdjęć z nimi :/ Natomiast Grażynka z bloga: "Retro Koty i Pies", napisała dziś pięknego posta o historii kalendarzy adwentowych załączając przepiękne grafiki owych. Zapraszam na stronkę Grażynki do obejrzenia tych pięknych kalendarzy i zapoznania się z ich historią ;) A teraz już bez historii, przedstawiam Wam kalendarz adwentowy mojego dzieła ;)


Wasza Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...