środa, 24 grudnia 2014

1045/ Handmade Room...

Przedstawiam zaległe zdjęcia z Bydgoskiego Handmade Room, odbywającego się w Kamienicy 12 przy Ulicy Poznańskiej pod tym samym numerem. Targi rękodzielnicze odbyły się 14 grudnia i 21 grudnia. Z przyjemnością wzięłam w nich udział, co zaowocowało poznaniem nowych ludzi, których pasją jest rękodzieło. Oto zdjęcia z 14 grudnia...









A tak było 21 grudnia;
a ponieważ były to rodzinne spotkania...




 ...przygrywała nam nawet kapela bydgoska ;)
 

...trochę przyśpiewek o Bydgoszczy przeplatanych kolędami :)


...nie zabrakło też Gwiazdora z wypchanym workiem prezentów...



Polubił mnie Gwiazdor i wyjął dla mnie z worka drugiego lizaka :)


...i tak dostały mi się 2 lizaki :) 


Wasza Jadwiga :)

1829- Moje miasto z innej strony...

Tym razem zapuściłam się w tereny znane mi z dzieciństwa, a jednak od tamtej pory nie miałam okazji. Cudowne słońce, przeglądające się ...

Popularne posty