1034/ Fantomat Mikołajkowy...

Kochani, wpadam tylko na chwilę, by przedstawić Wam szczęśliwca, do którego polecą kwiatuszki i mała niespodzianka. Wpadam by przeprosić za tak długie moje "milczenie", bowiem po powrocie od córki nie ogarnęłam się jeszcze, co idzie mi jak po grudzie (nie mogę się odnaleźć w rzeczywistości). Poza tym fizycznie jestem wypalona i każda czynność jest dla mnie wielkim wyzwaniem. Mój organizm przestawił się, robiąc sobie z dnia noc, a z nocy dzień. A to przecież była tylko jedna godzina różnicy czasu :/ Ale przejdźmy do rzeczy;  zanim wylosuję tego szczęśliwca, podaję listę osób, które pod postem: "Mikołajkowe rozdanie" zostawiły komentarz. Pięć komentarzy, według widniejącego komunikatu, zawiera spam, ale postanowiłam te osoby też wziąć pod uwagę w losowaniu. 


http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.co.uk/2014/10/mikoajkowe-rozdanie.html

Kochani, a więc podaję listę "obecności" wyświetlającą się pod postem:
1- Gabi Uchto                                                           
2- Anika                                                                   
3- Sylwia Kauczor                                                     
4- Agnieszka babajaaga
5- Biebrzmilska Kraina




6- Sandi Cullen
7- Sabi S.
8- ewa hubka
9- Maria Wicher
10- Hania Nowicka
11- Natalia Stefaniak
12- Ala Gajewska
13- marta jung
14- Agnieszka Lesiesz
15- Diana P
16- karolina kaczyńska
17- Anna T
18- Asia Mik
19- Edyta z Kubkiem Kawy
20- a-lenka
21- Barbara Pawlak 
22- Efka Raj
23- Ewa Jurewicz
24- małgosia porka
25- Ewa Kwiatkowska
26- Eliza Kaschel
27- Barbara Wójcik
28- Danka Witkowska
29- Alicja Otworowska
30- Mulinka Kordonkowa
31- Anetta R.
32- Magda Wo
33- Gio puchala
34- Angelika Janc
35- Kornelia Lewandowska
36- Marta Łuczkowiec-Marcinkiewicz
37- Loona PL
38- paulineczka987
39- KoralikiBeaty Beata
40- Katarzyna Rajczakowska
41- Bogusława Molenda
42- wykon Ania
43- Tworzyć każdy może- Anna Skonieczna
44- Urszula Kałębasiak
45- Magiczny Decupage
46- onawielepiej !
47- Misiowy Zakątek
48- Marzena Szafranek
49- Pelasia Buczak
50- pomieszane-poplątane
51- Monika Ika
52- Mirosława Krawczyk
53- Katarzyna Rajczakowa
54- Basia Aisab








Komentarze zostawiły 54 osoby z których aż 12 osób nie spełniło warunku, lub nie chciało, umieszczenia banerka na swoich stronach, czy profilach. 
Tak więc do losowania wzięłam pod uwagę 42 osoby.


Wydrukowałam wszystkie komentarze i pocięłam na paski.
Następnie poskręcałam i wrzuciłam do "maszyny losującej"
przeze mnie zaprojektowanej na dzisiejszą okazję,
a którą nazwałam "Fantomat Mikołajkowy"
 a losującą była moja ręka, gdyż nikogo innego nie było pod ręką.
Ale to już obejrzycie na krótkim filmiku, bowiem zdjęcia nie oddałyby tej chwili napięcia...


. W wyniku owego kwiatuszki i mała niespodzianka poleci do...........
------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
Mulinki Kordonkowej z bloga:
moje hobby, moje testy, moja kuchnia 
Gratuluję kochana i poproszę o adresik do wysyłki na:
jadwigakluczynska@o2.pl
Pozdrawiam i do usłyszenia
Wasza Jadwiga
Ps. Od jutra będę się tłumaczyć, i chwalić, i przedstawiać,
bowiem jest czym- a mam wobec Was zaległości, 
 podczas mojego milczenia listonosz odwiedzał mnie kilka razy 

Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...