niedziela, 16 listopada 2014

Susan...

 Bo marzenia się spełniają... 
Zacznę jednak obrazem Jusepe de Ribera
zaczerpniętym z sieci, bowiem brakowało mi wstępu :p 



Niewiele dziś dla Was mam z mojej strony. Całkowicie zaprzestałam jakichkolwiek działań robótkowych. Rozleniwiłam się w tym względzie totalnie :p Więcej czasu poświęcam serfowaniu po internecie, na co na co dzień nie pozwalam sobie, pozostając jedynie na blogu i facebooku. Teraz przed snem oglądam bajeczki z wnusią, a jak ona zaśnie to pozostaję na youtu i oglądam tutoriale. Dziś jednak wpadłam na angielską wersję mam talent, czego "owocem" poniższy film, prezentujący drogę do sławy niezwykłej osoby. Co takiego w niej niezwykłego?... Głównie odwaga, by spełniać swoje marzenia kiełkujące od wielu lat. Historia Susan przedstawiona w filmie to dowód na to, że marzenia się spełniają bez względu na pochodzenie, czy status quo... Trzeba w nie wierzyć i je pielęgnować, bez względu na wszystko. Film długi i niewątpliwie wart poświęcenia uwagi w wolnej chwili... Ja doszłam do niego, przeglądając drogę Susan do sławy, od pierwszego Jej występu w Mam Talent, który też proponuję obejrzeć, by zobaczyć zaskakującą reakcję jury programu... Dzisiaj, ta skromna kobieta, jest uwielbiana nie tylko w swoim kraju, ale kocha Ją niemalże cały świat.    


Kochani, a więc nie bójmy się marzyć...
Życzę wszystkim odwiedzającym mnie spełniania się nawet tych najskrytszych marzeń.
Życzę też wielu wzruszeń, wynikających z oglądania filmu, które i mnie poruszały.
Wasza Jadwiga 
Ps. Jak ja bym chciała, choć z jedną, jedyną moją pracą zabłysnąć jak Susan :p

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...