sobota, 22 listopada 2014

1016/ Losowanie u Ani...

Jakiś czas temu stanęłam w kolejce po cukierasy- niespodziankę, którymi Ania częstuje z okazji roczku swojego blogowania. A że lubię słodycze i niespodzianki, to każdy z Was już chyba wie. 

Roczek :)

Kiedy więc dziś otworzyłam komputer, moim oczom ukazało się okienko z bloga Ani z wynikami losowania. Bez żadnej emocji weszłam do Ani, by poznać zwyciężczynię... i aż podskoczyłam z radości. Rzadko kiedy coś wygrywam, toteż jeszcze większa w tym moja radość. Oczywiście skontaktowałam się już z Anią, zanim tu do Was przyszłam ;)


Sama radość z rana- nie uważacie tak?... 
szczególnie jako lekarstwo na tęsknotę za Wami? :D
Teraz czekam z niecierpliwością na ową niespodziankę <3
Aniu, dziękuję za tę fantastyczną zabawę i wyróżnienie :)
A wszystkich Was, moi kochani, cieplutko pozdrawiam
Jadwiga

1829- Moje miasto z innej strony...

Tym razem zapuściłam się w tereny znane mi z dzieciństwa, a jednak od tamtej pory nie miałam okazji. Cudowne słońce, przeglądające się ...

Popularne posty