Już wiem...

Już wiem! Spotkałam na spacerze zimorodka ;) Nie byłabym sobą, gdybym nie poszperała trochę w sieci, by znaleźć nieco wiadomości o spotkanym ptaszku. Zaczęłam od: "Ptaków Anglii". I był to strzał w dziesiątkę :) Naczytałam się trochę o tym ptaszęciu, ale ponieważ nie mam pozwolenia na udostępnianie zdjęć, mogę podać tylko linki do stron.  Pozostanę jednak przy dwóch:
&
 Znalazłam też krótki filmik, który to mogę udostępnić, co czynię


Natomiast dorzucam do posta wczorajsze zdjęcie...


Być może ma on gdzieś w pobliżu żerowiska, gniazdo, i spotkam go jeszcze?...
Od tej pory będę bardziej uważna na spacerach ;) 
Tak... a tymczasem w komentarzu pod ostatnim postem dostałam odpowiedź od Natalii... 
Miała rację Natalia, że to Jej zdaniem, zimorodek :)
Ale żeby i Wam przybliżyć tego ptaszka, postanowiłam nie usuwać tworzonego właśnie posta, 
a udostępnić go, co z przyjemnością czynię.
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1758/ Ogród dzieciństwa...

1766/ Owocne spotkanie...