1015/ Jak obiecałam...

Jak obiecałam, tak przychodzę chwalić się kolejnymi nabytkami. 
Tym razem ze sklepu kreatywnego, ale po przecenie ;)
Nie lubię bowiem płacić drogo za coś co mi się podoba :p
Przed powrotem do kraju nie omieszkam odwiedzić raz jeszcze ten sklep.
A oto co wyczaiłam spośród mnóstwa rzeczy i rąk też przeglądających owe...
24-stronicowy zeszyt z karteczkami do albumu, o wzorach widocznych na miniaturkach 

 
Zeszyt "Natural home postcard book"
z 20 pocztówkami, których nie mam zamiaru nikomu wysyłać;
wykorzystam je oczywiście do albumu.
Wzory widoczne na miniaturkach ;)





I tzw Creative chaos ;) 
w skład którego to wchodzą:
 ozdobny segregator z równie ozdobnymi kartami i kopertami na wewnętrznych stronach okładki,














3 przezroczyste, ozdobne koszulki z kieszonkami na zdjęcia
 


zestaw samoprzylepnych elementów ozdobnych i rameczka



a to wszystko w taki dzień <3



To białe to oszroniona pajęczyna w pierwszych promieniach słońca
Na koniec zajaweczka ;)


i już wiadomo o co chodzi ;)
Jadwiga

Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...