1012/ Granthamskie osobliwości...

Dzisiejszy dzień w Grantham okazał się ciepły i słoneczny. Jestem przekonana, choć nie miałam możliwości nigdzie sprawdzić, że w słońcu temperatura doszła 15-18 st. Wielu mieszkańców odważyło się spacerować w krótkich rękawach, choć Brytyjczykom nie potrzeba w tym względzie odwagi... Mnie jej zabrakło, a poza tym jestem ciepłolubna, toteż nie pozbywałam się kurtki. Wymarzony dzień na długi spacer, szczególnie z wnukami. 












Nieodzownym gadżetem jest aparat, bo też i jest co fotografować. Po trzech ciepłych i słonecznych dniach, dopiero teraz roślinność nabrała pięknych, jesiennych barw- wymarzonych przeze mnie. Takich, jakimi uwielbiam się otaczać... taką właśnie jesień kocham <3 







Wiele roślin postanowiło ponownie zakwitnąć, korzystając ze słońca i wysokich, jak na tę porę roku, temperatur. Oto kilka tych późno jesiennych i listopadowych osobliwości. 
























Kochani, pozdrawiam Was niezwykle ciepło 
i posyłam mnóstwo promieni słonecznych
Jadwiga

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...