1011/ Creative Blog Tour...

Witajcie moi drodzy w kolejny jesienny poniedziałek.
Jakiś czas temu zostałam poproszona do zabawy 

Osobą, która mnie zaprosiła jest Basia ze Świata Według Basi,
Osóbka wiecznie uśmiechnięta i przepełniona optymizmem, 
którego ja osobiście zazdroszczę Basi ;)


Już wcześniej dwukrotnie byłam proszona do wzięcia udziału w zabawie, ale z pewnych powodów z przykrością odmówiłam. Widzę jednak, że dłużej nie mogę unikać zabawy, bowiem to jak unikanie blogowych koleżanek i kolegów, a także przyjaźni, które tu się zawiązały, a o które należy dbać i je pielęgnować... A te koleżanki blogowe, którym odmówiłam, proszę o wybaczenie :) Ale dość o mnie, zapraszam Was, moi kochani, na bloga Basi, do podziwiania Jej prac i "uczestniczenia" w tym, co Basia robi :)
Kim jest i co robi Basia?... Basia to przemiła osóbka, wiecznie uśmiechnięta, która tworzy piękne rzeczy. Szczególnie prace z papierowej wikliny są godne zainteresowania. 


Poza tym Basia pięknie maluje :) 


Zresztą zajrzyjcie, proszę, na bloga Basi, a poznacie tę niezwykłą osobę :)
A teraz kolej na mnie, czyli na udzielenie kilku odpowiedzi na regulaminowe pytania :)
Nad czym obecnie pracuję?...
Prawdę mówiąc, obecnie się obijam, bowiem od początku października siedzę u córki i zabawiam się trojgiem wnucząt- i tak będzie do 6 grudnia :) Choć nie tak do końca próżnuję- robię pasmanteryjne kwiatuszki z zakupionych tu koronek, wstążek, elementów ozdobnych. W głowie między czasie rodzi się wiele pomysłów, szczególnie zaś z powodu stania się posiadaczką niebotycznej ilości papierów :)
Poza tym tęsknię... Tęsknię za wami, choć tak na prawdę jestem z Wami w kontakcie, ale to nie to, co w kraju, gdzie pod ręką mam niemalże wszystko, co mnie z Wami łączy ;)
Czym moja praca różni się od innych w tej branży?...
Każdy z nas ma ukryte w swoim wnętrzu jakieś talenty, i tyle ile osób jest zainteresowanych tworzeniem, tyle będzie różnorakich prac. Moje prace różnią się tym wobec innych prac, że wyrażają mnie; to co czuję...
Dlaczego piszę (bloga) o tym, co tworzę, co robię?...
"Kartkowaniem" zajmuję się od wielu, wielu lat, i nie prowadziłam bloga od początku tej przygody. Jednak potrzeba dzielenia się tym, co robię, co tworzę, co czuję, spowodowała, że założyłam bloga... To też potrzeba wyrażania siebie, swoich odczuć, swoich przeżyć, swoich doświadczeń; może ktoś, kto będzie to oglądał i czytał, znajdzie podobieństwo w swoich...
Jak odbywa się mój proces tworzenia (pisania)?...
Jest to przypływ chwili, czy stworzę karteczkę czy inną pracę, czy uczestniczę w jakichś wydarzeniach, czy wędruję przez Polskę na Jasną Górę- wszystkimi tymi odczuciami pragnę się dzielić z osobami sobie podobnymi- wymieniać się wspólnie swoimi doświadczeniami...
Na koniec tej mojej pisaniny, pragnę zaprosić do zabawy kolejne 2 osoby. 
A są nimi:
    Basia z Moje Decu Art
    

...która tworzy przecudne rzeczy; między innymi jak ja, "bawi się" cardmakingiem, a niezwykłymi Jej cudownościami są ostatnio wykonywane aniołki w zaskakującej ilości. Basia ozdabia też rzeczy w decu :)Oto kilka przepięknych prac, które wyszły spod rąk Basi :) 




Zapraszam Was, moi kochani, do odwiedzenia bloga przesympatycznej Basi i zapoznania się z Jej rękodziełem :)
Kolejną osobą jest Maria z Art Zakątka Marii


Maria to niezwykle ciepła kobieta o wielkim sercu i równie wielkim poczuciem piękna,
wyrażanym na co dzień w swoich pracach.  To głowa pełna pomysłów...
A prace Marii są godne podziwu, o czym możecie się przekonać odwiedzając Marię :)
Oto parę wybranych przeze mnie tworów, które można obejrzeć u Marii:
nieustannie podziwiane przeze mnie, piękne hafty wstążeczkowe,

 

Ale prace Marii to nie tylko haft, to też mnóstwo innych pomysłów

 

Zapraszam Was, kochani, na bloga Marii do podziwiania Jej pięknych prac.
(zdjęcia zaczerpnęłam z bloga Marii)
 Pozdrawiam Was cieplutko 
Jadwiga

Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...