wtorek, 14 października 2014

998/ Świąteczna wymiana w Artimeno...

Mnie nie ma na miejscu, a tu, gdzie jestem, nie mam za sobą "kreatywu", by stworzyć choćby jedną karteczkę, a nie chcę już kupować jakichkolwiek rzeczy do tworzenia. Jednak w imieniu bloga Artimeno zapraszam chętnych na świąteczną wymianę kartkową :) Więcej wiadomości znajdziecie na blogu; proponuję o dokładne zapoznanie się z zasadami wymiany :)

http://artimeno.blogspot.co.uk/2014/10/zabawa-wymiankowa-kartki-swiateczne.html?

 Pozdrawiam z deszczowego, niestety, Grantham 
i dziękuję za odwiedziny- że nie zapominacie o mnie podczas mej nieobecności ;)
Jadwiga

1816/ Listopadowa jesień...

Listopadowa jesień... Podejrzałam ją w świetle słońca, w pozłocie i pąsach na policzkach. Z postrzępionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty