poniedziałek, 27 października 2014

1003/ Mikołajkowe rozdanie...

Będąc na "obczyźnie", jak wiecie nie próżnuję, robię kwiatki pasmanteryjne. Niektórzy zastanawiają się, kiedy mam na nie czas. Robię je w czasie drzemek wnusiów lub wieczorami, kiedy po kąpieli idą do łóżeczek, a my dorośli, jeszcze trochę ze sobą przebywamy ;)  Poprzednim postem "otworzyłam" kolejny tysiąc- to jeden z powodów, by podzielić się kwiatkami i może czymś jeszcze. Drugi powód, to Mikołajki, którego to dnia wracam do Polski. Trzeci to przyjemność dzielenia się tym, co samej sprawia mi radość... Oto i banerek do pobrania dla tych, którzy są chętni zgarnąć trochę kwiatków i coś jeszcze. Nie będę Was zamęczać zasadami, sami bowiem wiecie co możecie zrobić :)
A oto i banerek do pobrania  ;)
i prośba z mojej strony, proszę o podawanie linków do swoich stron w komentarzach ;)


Oczywiście losowania i wysyłki (na terenie Polski) dokonam tuż po moim powrocie do kraju
 A poniżej zdjątko na którym uwieczniłam wnuczęta w czasie drzemki <3


Pozdrawiam Wszystkich cieplutko <3
Jadwiga

1816/ Listopadowa jesień...

Listopadowa jesień... Podejrzałam ją w świetle słońca, w pozłocie i pąsach na policzkach. Z postrzępionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty