środa, 24 września 2014

Wymiana...

Brałam udział w zabawie wymiankowej na zakładki do książek, 
na blogu Artimeno,
i dzisiaj waśnie znalazłam w skrzynce sześć pięknych zakładeczek :)

http://artimeno.blogspot.com/2014/08/letnia-zabawa-wymiankowa.html

 Tę zakładeczkę zrobiła dla mnie jola_zola

ta jest od Boei

 Ta z kolei jest od mamagia

I zakładeczka od Magda Wo 

Kolejna od kraftowa-em

A ta od agnessja 

Zabawa polegała, że 7-osobowe grupy wymieniały się na zasadzie: wszystkie, wszystkim ;)
A oto moje zakładki,które poleciały do wyżej wymienionych dziewczyn 


Jak widać, zakładki robiłam parami- czyli po dwie. Zrobiłam ich 8 choć należało 6.Pozostałe dwie otrzymały moje przyjaciółki zaczytane w powieściach. Mam nadzieję, że się spodobały ;)
I parę zbliżeń na te twory ;)
Pierwsza para...
 
Druga para...
Trzecia para...
Czwarta para...

 Mam ogromną nadzieję, że zakładeczki spodobały się nowym właścicielkom ;)
Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...