niedziela, 28 września 2014

Bydgoskie Handmade Room...

Dwudniowa impreza ściągnęła na Stary rynek sporo rękodzielników- mnie między innymi. Byłam wczoraj, pojechałam i dzisiaj... Pogoda dopisała; było słonecznie i nawet cieplej, niż wczoraj. 
I choć nic mi się nie udało sprzedać, warto było tam być i poznać się z innymi rękodzielnikami- niekoniecznie robiącymi to samo co ja. Zawieranie nowych znajomości i przyjaźni ma coś w sobie magicznego- człowiek uczy się czegoś nowego i poznaje inne techniki, niż sam tworzy :) 
Oto kilka zaledwie fotek stoiska skupiającego rękodzielników w Bydgoskim Handmade Room...


 Były też pokazy mody damskiej, męskiej i młodzieżowej, bowiem w dniu dzisiejszym, prócz muzyki, tańców i innych pokazów, królowała odzież :)


 I jeszcze ostatnie spojrzenie na stoisko przed rozstaniem się ;)


 Imprezka super i towarzystwo, choć głównie młodych, wspaniałe :)
Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...