Zegary i zegarki...

"Skoro już robisz te swoje karteczki, a na dodatek do szuflady, to choć pokaż je światu i bierz udział w wyzwaniach"...- takie usłyszałam dziś słowa od przyjaciółki, która jest pierwszym krytykiem moich prac, zanim umieszczę ich fotki na blogu. I tak za Jej namową powracam do wyzwań i niektóre moje prace będę wystawiać na nie. Wybieram więc z paska bocznego jedną z zaprzyjaźnionych witryn i......... Digital Papier proponuje temat, który jest bliski memu sercu.
"Zegary i zegarki"... to czerwcowe wyzwanie proponowane właśnie przez Digital Papier, do którego postanowiłam przystąpić z dużą ilością tarcz zegarowych i części zegarmistrzowskich, które dostałam ostatnio od zaprzyjaźnionego zegarmistrza ;) Do pracy oczywiście wykorzystałam tylko jeden z nich.
A oto jak przedstawia się moja karteczka dla mężczyzny, który lubi też kwiaty ;)







Banerek do czerwcowego wyzwania

http://madebyjanet.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-czerwcowe.html


Kochani, dziękuję za każde Wasze słowo pozostawione w komentarzach, 
które są dla mnie inspiracją do tworzenia :)
Pozdrawiam w niedzielne popołudnie życząc cudownych chwil
Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...