poniedziałek, 23 czerwca 2014

864/ Tajemniczy ogród...

"W tajemniczym ogrodzie" - to inspiracja na blogu scrapek.pl
Kartka dla wychowawczyni siostrzeńca mojego M. Już bardzo dawno nie robiłam kartek w A5. Tak dawno, że już miałam nie lada kłopoty z rozmieszczeniem elementów. Po całodziennym zmaganiu się z tym rozmiarem, w końcu powstała ukwiecona z grafiką chłopca i ze sztucznymi kwiatami... Nawet nie mam okolicznościowych napisów ani stempli i możliwości wydrukowania, toteż wykorzystałam tu wierszyk z owego kalendarza. Trzeciej zwrotki nie dałam, bo prawdę mówiąc, jest to wiersz na Dzień Mamy ;) Myślę, że treść tych dwóch pierwszych zwrotek, nieco tajemniczych bez tej trzeciej, można przyjąć jako dziecięce życzenia. Tajemniczości mogą też nadawać elementy z wykrojników- zegar, który "zgubił" wskazówki i klisza filmowa- ukryte pod "ukwieconą grządką".
 
"Narysuję bratek na grządce w ogrodzie.
Bratek ciemnym okiem mrugnie jak czarodziej.
  Zaraz wiatr szumiący przeleci podwórzem
i wyrośnie ogród, a w ogrodzie róże".

Jak myślicie- spodoba się Pani?... Jednak do chwili wręczenia karteczki, trema nie będzie mnie odstępowała ani na krok, bowiem największymi krytykami są dzieci :p










http://scrapek.blogspot.com/2014/06/czerwcowe-wyzwanie-nr-28-w-tajemniczym.html

Dziękuję kochani za komentarze pod poprzednimi postami,
które niewątpliwie mobilizują mnie do działania :)
Jadwiga

1816/ Listopadowa jesień...

Listopadowa jesień... Podejrzałam ją w świetle słońca, w pozłocie i pąsach na policzkach. Z postrzępionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty