Spotkanie...

Dzisiaj miałam zaszczyt uczestniczyć w spotkaniu skraperek, zorganizowanym przez Aleksandrę. Była też Ania, Marta i Magda To nic, że spotkanie odbyło się na drugim końcu miasta, ale towarzystwo fantastyczne i atmosfera super- chciałoby się dłużej pobyć razem... Pogaduszek i śmiechu niemal nie było końca, jednak trzeba było też coś zrobić. I tak, każda z nas zrobiła i przeznaczyła swoją pracę na szczytny cel. Oto moja skromna karteczka... Karteczka z grafiką na Lemoncraft Fan Friday

.





 Na spotkaniu otrzymałam od Ani przepiękny prezent,
(czym że sobie na niego zasłużyłam?)
mianowicie coś, w czym jestem od początku zakochana- 
jest to najnowsza kolekcja papierków Ani

https://lemoncraft.pl/papiery/papiery_Nie_zapomnij_mnie

http://blog.lemoncraft.pl/2014/06/czerwcowy-piatek-z-fanami.html

Aniu- jeszcze raz, z tego miejsca, gorąco dziękuję Tobie za ten prezent;
jesteś kochana- wzruszyłaś mnie <3
Wam wszystkim dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze
Jadwiga

Popularne posty

1780/ Z odzysku...

1777/ Ach ta natura...