865/ Przepiśnik...

Wszyscy mają przepiśniki- mam i ja :)
Poczyniłam sobie przepiśnik z zeszytu papierów listowych, który wyczaiłam na szrocie;
i jest to mój pierwszy przepiśnik... na papierach "Summer Kitchen" z Lemonadestamps
Papierki zalegały u mnie od bardzo dawna, jakby w oczekiwaniu na swoje pięć minut...
I właśnie nadeszła pora na ich pocięcie, i moja szansa na wykonanie przepiśnika ;)
Nie byłoby w nim nic niezwykłego, gdyby nie różnorodność stron, do których wykonania użyłam różnorakich kartek, papierów, kopert i serwetek kuchennych- będzie zatem dużo zdjęć... 
Mirosławę Krawczyk proszę o adresik na jadwigakluczynska@o2.pl do przesyłki ;)



















A tak się miał zeszyt papierów listowych przed przeobrażeniem ;)




Dziękuję za komentarze i ciepłe słowa pod poprzednimi postami.
Życzę wspaniałego piąteczku zapowiadającego zbliżający się weekend ;)
Jadwiga

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...