piątek, 13 czerwca 2014

"Nie zapomnij o mnie"

Na blogu Lemoncraft trwa candy- godne zainteresowania...

http://blog.lemoncraft.pl/2014/06/nie-zapomnij-mnie-forget-me-not.html

Nie mogłam sobie odmówić, by nie stanąć w kolejce po te słodkości:

"Nie zapomnij mnie"
-po prostu zakochałam się... <3 :)




Butony w dwóch wersjach językowych:
polskim                                  angielskim





I jak tu nie zawalczyć o te cudeńka?...
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i chętnych namawiam do wzięcia udziału w zabawie..,
A kiedy tworzę tego posta z moich okien mam taki widok <3




Może to jakiś znak przy piątku- trzynastego ;) ;) ;)
 Zdążyłam zrobić trzy foty przed zniknięciem tęczy
Życzę wspaniałego weekendu; mój zapowiada się ciekawie ;)
Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...