środa, 11 czerwca 2014

Ktokolwiek widział... Ktokolwiek wie

Dawno mnie nie było... Musiałam zwolnić- i to ostro... Tęskniłam jednak za Wami i za tworzeniem. 
Wracam, ale będę tworzyć na zwolnionych obrotach; zdrowie bowiem, najważniejsze...
Od trzech dni próbuję stworzyć jakieś karteczki i dzisiaj udało mi się dokończyć dwie ślubne na cudownych papierach Ani: "Tylko mnie kochaj"... 
Oto i moje twory. Myślę, że są do przyjęcia, zważywszy fakt, że kilka tygodni temu wyszła z domu i do tej pory nie powróciła moja Wena. 
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie proszony o powiadomienie; czeka nagroda ;)
Obie prace na "Lemoncraft Fan Friday" ;)







I druga karteczka ślubna nieco skromniejsza; chodziło mi bowiem, 
by nie zasłaniać pięknego wzoru i ramki.






http://blog.lemoncraft.pl/2014/06/czerwcowy-piatek-z-fanami.html

Kochani- dziękuję za to, że zaglądacie do mnie, 
za Waszą, tu obecność 
i miłe słowa, których mi nie szczędzicie ;)
Pozdrawiam równie serdecznie
Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...