851/ Hop zabawa w Agaterii...

W związku z prowadzeniem nowego asortymentu  Agateria wychodzi z propozycją wzięcia udziału w zabawie, której stawką jest 100 zł na zakupy.

http://agateria.blogspot.com/2014/06/nowosci-i-zabawa.html

Ponieważ tekturek, o które toczy się gra, nigdy za wiele, staję w szranki z pozostałymi uczestniczkami. I tak, wędrując po blogach projektantek, zebrałam następujące części hasła:
Klaudia "poczęstowała" mnie: "To możliwość" zapraszając do odwiedzenia
Chimery, u której znalazłam kolejne słowa: "Spełnienia". Od Chimery do
mONAmi jeden krok po kolejny urywek hasła: "Marzeń" i skok na blog
Wytworki Rysy po: "Sprawia". Bez chwili wytchnienia, bo stawką są cudowne tekturki, lecę dalej zabrać Hogacie kolejny element układanki: "Że życie", a od Niej do
Brises po następne elementy: "Jest tak".
Agnieszka "poczęstowała" mnie fascynującym słowem: "Fascynujące" i pokierowała z powrotem do Agaterii, bowiem było to ostatnie słowo tej pięknej układanki. Do Agnieszki trafiłam pierwszy raz, ale zapewne nie ostatni. To mówi, jak takie zabawy pozwalają się poznawać bliżej i częściej odwiedzać- i nie ważne, czy się wygra. A ta przepiękna myśl Paulo Coelho, towarzyszy mi od wielu, wielu lat...

"To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące"

Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...