środa, 18 czerwca 2014

858/ Album dla Oleńki...

Pamiętacie? Chwaliłam się niegdyś okładką do albumu, o zrobienie której poprosiłam Kasię z bloga PasjeKejt. Otrzymałam okładkę, która przerosła moje oczekiwania; piękną i ukwieconą. W końcu też udało mi się dokończyć album, który w lipcu, wraz z dwoma innymi, poleci do córki. Polecą w sumie trzy: dla Oleńki, dla Natanka i dla Oskarka, który jeszcze trochę, a przyjdzie na świat. Ale ten trzeci album przede mną. Album dla Oleńki wykonałam głównie na bazie papierków z Lemoncraft i dodatków z tej samej kolekcji: "Maleńkie Cuda". Do usztywnienia stron użyłam beermaty od Aleksandry ;) A oto efekt... i na Lemoncraft Fan Friday















I to by było na tyle :D




http://blog.lemoncraft.pl/2014/06/czerwcowy-piatek-z-fanami.html

Pozdrawiam cieplutko moi mili i ślę buziole Wszystkim odwiedzającym mnie.
Życzę cudownych chwil i dużo słonka 
Jadwiga

1816/ Listopadowa jesień...

Listopadowa jesień... Podejrzałam ją w świetle słońca, w pozłocie i pąsach na policzkach. Z postrzępionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty