Skuszona nagrodą...

...kto zgadnie którą, z proponowanych przez Rapakiwi w weekendowym wyzwaniu ekspresowym? By wziąć udział w losowaniu nagród należy wykonać pracę z motywem kratki, tak, by była ona wyraźna. Kiedy przeczytałam wytyczne wyzwania, postanowiłam się z nim zmierzyć, mając akurat na biurku resztki papierów, i to w kratkę. Nie musiałam też szukać na nie miejsca w przydasiach, bowiem natychmiast powędrowały na bazę. Użyłam też pięknej dziecięcej grafiki, zatem karteczka może być równie dobrze na Święto Mamy, jak i Dzień Dziecka, toteż karteczkę wystawiam na Urodzinowe Wyzwanie w Conspirations Blog, na który to blog czasem zaglądam. Teraz też się tak złożyło, że blog obchodzi swoje 6 urodziny, a więc grafika jak najbardziej pasuje na tę uroczystość :) Oto i moja propozycja urodzinowej kartki w kratkę...






...i banerek do wyzwania

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/05/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-17.html

Trzymajcie kochani kciuki, może uda mi się choć raz coś wygrać, 
a głównie- zdradzę Wam- kwiaty, kwiaty, kwiaty ;) ;) ;)

Banerek do wyzwania

 http://cinspirations.blogspot.com/2014/05/challenge-266-birthdays.html

Cieplutko pozdrawiam i życzę dużo słońca i pogody ducha
Jadwiga

Popularne posty

1780/ Z odzysku...

1777/ Ach ta natura...