środa, 21 maja 2014

839/ Miłe spotkania, a nowe papierki...

 Jakiś czas temu zamówiłam piękną kolekcję papierków i dodatków "Maleńkie Cuda" 
w Lemoncraft
Pragnąc poznać Anię której prace od jakiegoś czasu podziwiam, 
umówiłam się po odbiór osobisty zakupów.
 









Cóż byłby to za album bez przecudownych dodatków: 
ćwieków, butonów i zestawu wstążek i koronek ;)



Ania obdarzyła mnie butonami i pięknymi grafikami, 
za które serdecznie dziękuję Ani z tego miejsca...




 Jakiś też czas temu chwaliłam się okładką albumową, którą wykonała dla mnie Kasia Iwach
I właśnie do tej okładki będzie zrobiony album na 2 urodzinki mojej wnusi, Oleńki <3


Ale nie o albumie chcę dziś pisać- na niego bowiem przyjdzie pora. Pragnę natomiast podzielić się moją radością- tak, radością- ze spotkań z ludźmi... Z Anią bowiem mieszkamy w jednym mieście, a znałyśmy się do tej pory tylko z sieci. Dzisiaj poznałam Anię osobiście, z którego to spotkania wynoszę wiele pozytywnej energii. Nie wiem, jak Ania, ale ja jestem bardzo zadowolona z tych chwil spędzonych razem; z wymiany doświadczeń, ze swobody komunikacji, jaka nam towarzyszyła; z wielu pozytywnych niuansów, które sprawiły, że pragnie się podtrzymywać takie znajomości i przyjaźnie...
Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze
Jadwiga

1816/ Listopadowa jesień...

Listopadowa jesień... Podejrzałam ją w świetle słońca, w pozłocie i pąsach na policzkach. Z postrzępionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty