wtorek, 27 maja 2014

Kartka z kalendarza, a bingo...

Poczyniłam karteczkę wykorzystując kartkę z kalendarza.
Zauważyłam, że spełnia warunki wyzwania w Scrap Pasji
toteż wystawiam moją pracę na to wyzwanie.


Grafika malowana ustami i stopą, autorstwa Luigi Calloni,
opatrzona uroczym wierszykiem Heleny Bechlerowej:
"Narysuję bratek na grządce w ogrodzie.
Bratek ciemnym okiem mrugnie jak czarodziej.
Zaraz wiatr szumiący przeleci podwórzem
i wyrośnie ogród, a w ogrodzie- róże.
Prawdziwy ogród dla mojej Mamy,
róże w nim będą i tulipany..."




Jak zwykle u mnie, sztuczne kwiaty, w tym bratek.


W pracy wykorzystałam następujące elementy według karty bingo:
kwiaty, wykrojnik Marianne Design, kolor zielony...

Wyzwanie 11.05-30.05.2014

Zrobiłam też nowy zakup na szrocie- kuferek drewniany.
Jeszcze nie wiem na co go przeznaczę, ale jest dość pakowny ;)






Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem :)
Życzę radosnego wieczoru :)
Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...