Podziękowanie...

Kochani- nie było mnie troszeczkę na blogu z powodu paru spraw, które "utrudniały" mi tworzenie postów. Nie znaczy to, że nie obserwowałam- starałam się wchodzić na Wasze blogi i zostawiać po sobie "ślad"... Ale nie o tym- pragnę podziękować Wam za odwiedziny a szczególnie za życzenia wciąż napływające. Kochani, dzięki Waszej obecności i życzliwości wobec mojej osoby, otrzymuję tym zastrzyk energii potrzebnej mi do robienia tego, co lubię i do przetrwania wszystkiego, co staje na przeszkodzie. Okazuje się, że jesteście tutaj obecni akurat w chwilach, kiedy najbardziej potrzebuję obecności drugiego człowieka ;) Piękną karteczką od Ewy pragnę raz jeszcze złożyć Wam podziękowania za Waszą obecność ;) ;) ;)

http://przygodayvette.blogspot.com/

Życzę Wam jednocześnie cudownych chwil, pełnych słońca i pogody
Jadwiga

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...