czwartek, 17 kwietnia 2014

Niespodzianka goni niespodziankę...

Kochane dziewczynki moje- zrobiłyście mi nie lada niespodziankę. Dzień, który spędziłam w urzędach, gdzie zostawia się mnóstwo zdrowia i nerwów, przerodził się w jednej chwili w nieopisaną radość. Gdy wróciłam z wojaży po urzędach w skrzynce znalazłam "karteluszek", małą zapowiedź tego, co czeka na mnie na poczcie


Wybiegłszy z domku zapomniałam wziąć ów karteluszek, ale obyło się bez niego. Jakież było moje zaskoczenie, gdy się okazało, że nie jedna, a dwie niespodzianki przyleciały do mnie ;)



 kwiaty, które wykorzystam do kartek, bowiem po to mi Maria je przysłała
 cudowne serducho haftowane stylem wstążeczkowym, za który to styl podziwiam umiejętność Marię
 igielniczek- marzenie, który zawiśnie nad moim warsztatem
 pojemniczek deku na długopisy, kredki, ołówki, tudzież inności
 tajemnicze pudełeczko...
 ...a w nim nie tylko słodkości...
 ...bowiem pod nimi ukryła się ta oto laleczka wykonana z nieznanej mi masy plastycznej- niczym gipsowa, ale to już pewnie Marii wiadomo. Laleczka, której nadałam imię.... kto zgadnie?... stanie obok monitora ;)
a oprócz tego na dnie woreczek różności biżuteryjnych do ozdabiania moich prac











Druga, równie bogata paczuszka od Alicji, zawierała świąteczne wspaniałości. Koniecznie zajrzyjcie do Alicji, bo robi wspaniałe rzeczy, nie ograniczając się tylko do jednego stylu. I tak...


 piękne jajo w wiosennych kolorach
 jajo- zawieszka w deku
 kolejna zawieszka- jajo w deku
 własnoręcznie zrobiona karteczka z piękną grafiką
i życzenia świąteczne ;)












Drogie moje przyjaciółki, dziękuje Wam ze szczerego serca i łzą wzruszenia w oku, za Waszą przyjaźń i życzliwość wobec mojej skromnej osoby [a ja dla Was nie miałam nic :( ] 
Dziękuję za bogactwo Waszych serc i owych paczuszek. :) :) :) 
Wszystkim odwiedzającym natomiast dziękuję za obecność i miłe słowa w komentarzach, 
życząc cudownego popołudnia i równie cudownych wzruszeń wynikających 
z przeżywania Wielkiego Czwartku
Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...