Czas na losowanie...

Tak jak obiecałam, dzień po moim święcie przeprowadziłam losowanie albumu wśród osób, które zostawiły komentarz pod moim postem traktującym o moim rozdawnictwie. Po sprawdzeniu, czy się jeszcze ktoś nie dopisał do północy, melduję, że komentarze zostawiło 29 osób- oto one:
Miałam nie dopisywać się do rozdania,ale album jest taki piękny,że żal przepuścić okazję ;)
Ela Wróbel
Piekna,pomyslowa i pracochlonna praca i kwiatki super.
Barbara Wójcik
Nie można pominąć tak wspaniałej oferty- więc jestem, choć u mnie już wiele " Jadziowych" piękności- buziaki Kochana:-)
Maria Wicher
Piękności Jadziu kochana - ty tylko rozdajesz i rozdajesz  a kiedy ty sypiasz - ręce pełne roboty masz buziaki ci ślę i zmykam bo mnie oczka rozbolały od tych piękności i z niecierpliwością czekam na filmik buziaczki Marii śle
ewa hubka
Oczywiście się zgłaszam :-) Pozdrówki!
Alicja Otworowska
Jadziu jesteś po prostu mistrzynią albumików :) Wspaniały !!!
Jan Toni
Pozdrawiam
oczywiście zgłaszam chęć posiadania tego cudeńka :))))
pozdrawiam ciepło :0))
wykon Ania
O żesz! Jaki ładniusi :-) Chętnie bym przygarnęła, a jakże...
Pozdrawiam serdecznie!
Ewa Jurewicz
Jest śliczny! Ileż tu detali, drobiazgów i niespodzianek. Podziwiam i pozdrawiam Cię bardzo wiosennie.
Danka Witkowska
Jadziulku moja kochana Ty jak widać się nie nudzisz wcale,ciągle działasz ,biegasz to tu ,to tam i jeszcze do tego robisz takie świetne albumiki.Wspaniały :)))))Zresztą jaki ma być skoro Ty jesteś wspaniałą kobitką o złotym sercu :)
Art Yolanda
Ja tez chciałabym taki piekny album, więc staję w kolejce..pozdrawiam Jadzienko serdecznie,Jola
Agnieszka Lesisz
Jeżeli mogę to też się zgłoszę, może uda mi się przygarnąć album :)) Pozdrawiam
Grazyna Maria
Oczywiście - zgłaszam się. Albumik jest cudowny - od dawna podziwiam twoje albumy. Z Twoich rąk wychodzą bardzo piękne rzeczy - tylko pozazdrościć talentu :)
Edyta Czobot
A ja własnie wkrótce (jak tylko dostarczą mi zakupione papierki) biorę się za album dla Tymcia, zatem czekam na filmik. . Z wielka chęcią dołączam do chętnych po to cudeńko. Oj chciałoby się być przeszczęśliwą posiadaczką Twojego dzieła :)))
Michał D
Bardzo ładne:)
Przepiękny!!! Serce widać w każdej karcie albumu, tyle detali, dodatków. Toż to marzenie...
Bogumiła Bażan
Witam ....To ja też spróbuję .Może szczęście mi dopisze......album cudo ja jeszcze w powijakach z takimi pracami ,ale śledzę uważnie i uczę się ,pozdrawiam .
Hania Nowicka
Śliczny albumik, a ile tu szczególików :))
Piękny album
Decorre masa solna
album jest przepiękny :)
i chętnie przygarnę to cudeńko...
Anetta R.
Piękny :-) Ustawiam się w kolejce do niego, może mi się poszczęści.
Cudowny album. Z przyjemnoscia go przygarne. 
Pozdrawiam ciepło. Edyta
Sylwia Bomba
biorę udział :) 
martuchnaj marta
zapisuję się z przyjemnością bo zawsze marzyłam o takim albumie niestety mam dwie lewe do takich prac :))))
pozdrawiam
Dżej nej
Z chęcią dopisuję się do zabawy :)
Albumik cudny:) Musiał Cię kosztować masę pracy ale ... i przyjemności. Przecież to aż serce się raduje patrząc na to dzieło :)
Oczywiście, chętnie bym go w łapkach swoich potrzymała i z  bliska podziwiała więc zapisuję się obiema łapkami :)
Pozdrawiam cieplutko :)
Ewa Szubra
Oczarował mnie
wspaniałości, biorę udział <3

Fotorelacja z losowania 

 ...po spisaniu
 ...po złożeniu
 ...po trzykrotnym wymerdaniu

 ...po losowaniu

...właścicielem albumu zostaje......


 Gratulacje ode mnie Anetko :) Poproszę Ciebie o adresik do wysyłki na: jadwigakluczynska@o2.pl
Dodatkowy drobiazg przygotowałam dla................... Grażynki-Marii;
i Ciebie, Grażynko, poproszę o adresik na powyższego meila:)
Na koniec pragnę podziękować za wczorajsze życzenia i za Waszą obecność w tym pięknym dniu.
Życzę wspaniałego wtorku
Jadwiga

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...