Nadszedł czas na prezentację i rozdanie...

...tego, co zapowiadał ostatni post. A zapowiadał... właśnie, wielu z Was wiedziało, znając mnie, co powstanie z okazanych elementów. Tak spodobało mi się robienie albumów, że chyba częściej będę poświęcać czas do ich tworzenia. Dzisiejszy chciałam nakręcić całą pracę nad nim, ale niestety- jak się obawiałam- nie wyszło. Dziś pokażę zdjęcia, a jutro nakręcę filmik z gotowym już albumem, co zdecydowanie wychodzi mi bez szwanku i żadnych niespodzianek... A oto i album, wymiarami odpowiedni do zdjęć 13x9 cm. Wystawiam go na rozdanie. Warunki... bez zbytnich wymagań z mojej strony.


I filmik :)

 
Kochani, dziękuję za Waszą cierpliwość- chętnym w rozdaniu wynagrodzę dodatkiem do albumu...
Jutro opublikuję filmik, na którym pokażę gotowy już album z drobiazgami i kieszonkami.
 Pozdrawiam cieplutko
Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...