Lift pracy Enczy...

Od początku biorę udział w kartkowym liftowaniu u Groszka
To dla mnie zaszczyt, móc zmierzyć się z pracami najlepszych.
Zliftowałam pracę Cynki
zliftowałam pracę Mamajudo;
zliftowałam pracę Olgi
przegapiłam lift pracy Enczy
-i z tą właśnie pracą mam szansę się zmierzyć, biorąc udział w dogrywce...


http://encza.blogspot.com/2013/04/dla-mamy.html

http://groszeknawrzosowisku.blogspot.com/2014/03/cardlift-2014.html

Kochani- pewne zobowiązania nie pozwalają mi na dłuższe przebywanie z Wami, jak i tworzenie. Dzisiejsza praca zajęła mi dwa dni, choć czasowo może z półtorej godziny. Najwięcej czasu tracę na dojazdy do szpitala z przesiadkami.Wracam stamtąd na tyle zmęczona, by nie mieć specjalnie ochoty na tworzenie. Potrzebuję ostatnio mocnej inspiracji, by cokolwiek stworzyć. Pracuję jednak nad niespodziankami dla dwóch osób, które zgłosiły chęć w zabawie "Podaj dalej" ;) Zapewniam, że z podarunkami jestem w połowie drogi i do końca tygodnia wszystko będzie zapięte na ostatni guzik, bym mogła w poniedziałek wysłać paczuszki do Kat T Ewa Hubka
Pozdrawiam cieplutko w ten chłodny i wietrzny wieczór
Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...