811/ Dziesięciolecie, Bazylika Mniejsza i coś jeszcze...

Zacznę dzisiaj od wspomnienia o wielkich uroczystościach w mojej parafii- Matki Bożej Królowej Męczenników- Golgota II Wieku, z Jej Doliną Śmierci, a ponieważ nie potrafię ubierać w słowa tak wielkich chwil, przedstawiam banerek. Poza tym dziś moja parafia została wyniesiona do Godności Bazyliki Mniejszej- z czego jestem niezmiernie dumna. Choć parafia liczy sobie więcej niż 10 lat, to właśnie w tym miejscu zebrała się cała Godność Kościoła, by uczestniczyć w uroczystościach, trwających parę godzin, które na pewno wpiszą się głęboko w pamięć i serce... 

 

I parę zdjęć zapożyczonych ;) Pan Wiesław Kajdasz  jest fotografem z zamiłowania i nieustannie zaskakuje niezwykłymi ujęciami tych ulotnych chwil, które pragnie zachować się w pamięci i zatrzymać w sercu :)


Uroczystości jednak nie trwały na tyle długo, by nie popracować nad projektem. Jak pomyślałam, tak zrobiłam... Mianowicie- wykorzystałam ozdobny kartonik na okładkę kolejnego albumo- pamiętnika. Muszę przyznać, że kartonik wysokiej jakości- tak nadruk, jak i struktura. Ten, kto stanie się jego właścicielem sam oceni, jak wysoka to jakość. Na strony użyłam także wysokiej jakości brystolu w który zaopatrzyłam się u Rymana będąc u córki. Okładki usztywniłam kartonem introligatorskim. Całość połączyłam kółkami ozdabiając je zawieszkami tematycznymi i nie tylko ;) ;) ;)


A ponieważ kubeczków na okładce sporo, wystawiam na wyzwanie u Danusi, a co mi tam... :) :) :)

http://danutka38.blogspot.com/2014/03/wyniki-gosowania-dziura-i-kolejny-temat.html

Późna już pora, a więc pozostaje mi życzyć "zbłąkanym" i nocnym markom spokojnej nocy ;)
Jadwiga

Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...