813/ Ale jaja...

Jakiś czas temu nakroiłam sobie sporo tagów ozdobnych, a prawdę mówiąc, do pracy wykorzystałam może jeden z nich. Postanowiłam więc zrobić sobie albumik- breloczek. By strony były mocniejsze posklejałam ze sobą tagi "plecami". połączyłam kawałkiem łańcuszka z recyclingu i ozdobiłam zawieszką. Jak mi się uda podrukować takie malutkie zdjęcia tych, których kocham, lubię, szanuję, to będę zawsze miała przy sobie :)





Robiłam inwentaryzację wśród moich jaj wielkanocnych, czy wszystko z nimi ok.
Są bowiem zrobione z wydmuszek i mogłyby popękać przez ten czas od poprzednich świąt.
Okazuje się, że jest z nimi wszystko w porządku i nie muszę dorabiać.
W głowie jednak świtają mi plany, co do tych z szarego sznurka ;) ;)
Projekt jest- teraz tylko pozostała mi jego realizacja ;))
A jaj, jak widać na załączonym obrazku, mam sporo.
Sporo też wydmuszek mozolnie zbieranych od dłuższego czasu,na które też mam projekt ;)




35 cm wysokości jaj i 25 cm ich szerokości-
sporo jak na jedno małżeństwo ;))
116 sztuk, które nazywam sznurowymi ;)




Do tego parę wstążeczkowych, drewnianych i koronkowych
Wstążeczkowe znalazłam, za koronkowymi muszę się rozejrzeć, 
czy nie wyniesione z innymi ozdobami świątecznymi do piwnicy :/


Są też i figurki jajeczne- tu jedna- ale... właśnie, też pewnie w piwnicy :/


...i takie połóweczki, które zostaną wykorzystane do ozdóbek świątecznych.


Pozdrawiam i życzę wspaniałości na dzisiejszy dzień, 
a ja lecę do piwnicy na poszukiwania pozostałych jaj tudzież i figurek :)
Jadwiga

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...