czwartek, 23 stycznia 2014

743/ Urodzinowa z Walentynką...

Karteczka powstała z tego, co pod ręką. Czasem nie chce mi się segregować, układać i sprzątać resztek papierów czy innych dodatków, wtedy powstaje z niektórych elementów kartka. I tak oto dochodzi do kolekcji karteczka urodzinowa...






Do tego wszystkiego wpadła mi w ręce przyszykowana baza na kartkę Bożonarodzeniową, a skoro nie wykorzystałam jej, postanowiłam już nie chować owej do szuflady, tylko zrobić Walentynkową. Serce, to metka od jakiejś odzieży, które mi tu bardzo pasowało. I tak powstała czerwono- czarna Walentynka sztalugowa :)


Kochani, dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa pod poprzednimi postami. :)
Jadwiga

1816/ Listopadowa jesień...

Listopadowa jesień... Podejrzałam ją w świetle słońca, w pozłocie i pąsach na policzkach. Z postrzępionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty