niedziela, 17 listopada 2013

Zagubieni :(

Po napisaniu posta i opublikowaniu go, pomyślałam sobie, że przyszedł czas na odwiedziny zaprzyjaźnionych witryn. Jakież było moja zdziwienie, kiedy na pasku nie znalazłam ani jednego adresu :( Kiedy chciałam powoli dodawać okazuje się, że na nowym komputerze nie mam skonfigurowanego adresu HTML w ustawieniach gadżetów i nie mogę nic dodać :( Jeszcze mi przyjdzie wrócić do starego komputera :/ Tymczasem ustawiam, ustawiam, metodą prób i błędów- i to chyba był jeden z tych błędów :/ Zastanawiam się, co jeszcze po drodze, do poznawania nowego, w ósemce, mnie spotka. Może zawczasu założę nowego bloga?...


Pozdrawiam życząc miłego weeckendu, i przepraszam moje zaprzyjaźnione blogowiczki za ten niefart :/ Powoli będę umieszczać Wasze witrynki na pasku bocznym, ale to pewnie potrwa...  A na pocieszenie i przeprosiny, serce dla Was

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...