Świąteczna Wymiana Kartkowa...

Każdy chyba lubi otrzymywać Listy, pocztówki, kartki, słowem: korespondencję sprawiającą radość. Ja też. Ale też uwielbiam obdarowywać moich bliskich i przyjaciół, przez siebie tworzonymi kartkami. Nie szukam okazji- wysyłam je ot tak- spontanicznie i bez specjalnej okazji. Jednak, gdy nadchodzą święta, wtedy cała moja uwaga skupia się na ilości kartek, by dla nikogo mi ich nie zabrakło. A czym więcej ich wysyłam, tym większa moja radość- czerpię ją właśnie z obdarowywania. Moi przyjaciele już znają mnie z tego, i o ile mi wiadomo, oczekują, w te jedyne dni w roku, listonosza. Natrafiając na bloga Groszka, ucieszyłam się, gdy zobaczyłam wiadomość o Świątecznej Wymianie Kartkowej. Z tego miejsca zapraszam Wszystkich, w imieniu Groszka i swoim, do tej niezwykle sympatycznej wymiany. Więcej szczegółów na blogu Groszka.

http://groszeknawrzosowisku.blogspot.com/2013/11/swiateczna-wymiana-kartkowa.html

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...