Storczyki...

Chwalę się... Dostałam od zaprzyjaźnionej kwiaciarki- przyjaciółki Oli- storczyki... Dwie miniaturki i jeden z liśćmi jak trawa: "Cymbidium madium". I ten drugi tak gęsty, że postanowiłam porozcinać go i rozsadzić do trzech doniczek. Tym sposobem ja mam dwa, a trzeci poszedł do sąsiadki, a przyjaciółki- Loni. I wszystkie trzy mają zaczątki kwiatów. Jestem ciekawa ich wyglądu po zakwitnięciu. Teraz jednak moim zmartwieniem jest- czy się przyjmą... Oto moje nowe nabytki- a właściwie przybytki- z "gościem", który pojawił się później, ale oczywiście równie szybko odleciał przez uchylone okno. Pewnie tam będzie jej lepiej  ;)





Rozsadzone "Cymbidium"...


 ...i każdy ma swój pęd kwiatowy ;)
-a jak się przyjmą, dadzą piękny pokaz kwiatostanu :)





Na koniec, chciałabym z tego miejsca podziękować Oli za tak cudowny podarunek :) Podaję też link do filmu, który może zainteresować posiadaczy, tych najpopularniejszych storczyków:  http://youtu.be/TBdrwufFjAk
Poza tym serdecznie dziękuję odwiedzającym moją witrynę i za przemiłe słowa w komentarzach, które udowadniają, że to, co robię ma jakiś sens. DZIĘKUJĘ :)

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...