piątek, 22 listopada 2013

648/ Przeszycia, święta i "szlachetna paczuszka"...

Kolejne dwie karteczki świąteczne z przeszyciami. Postanowiłam wyjąć z szafy maszynę do szycia i postawić na stałe tuż obok, by nie zapominać o przeszyciach. Podobają mi się one na pracach innych skraperek, ale przypominało mi się o nich w momencie robienia zdjęć. Teraz usiadłam na dłużej przy maszynie i postębnowałam na zapas trochę bazy kartkowej. Teraz mam ją na wyciągnięcie ręki... 
Mogłabym robić przeszycia taką podręczną dla pogotowia krawieckiego...


...ale ta ma zdecydowanie więcej wzorów przeszyć...




A co z tą "Szlachetną paczuszką"?...
To paczuszka, nieduża, ale za to, dla mnie skraperki, niezwykle cenna :) Otrzymałam ją od Alicji z Krainy Papieru, której jestem niezwykle wdzięczna za ten podarunek :)




Zapewne zobaczycie je w kolejnych moich pracach ;) Alicji z tego miejsca raz jeszcze serdecznie dziękuję :)
A teraz przyszedł czas na moje kolejne dwie karteczki, jeszcze bez tych elementów...











Kochani- Wszystkim tu zaglądającym serdecznie dziękuję za odwiedziny, a także za wszelkie komentarze, które sprawiają mi wiele radości. Życzę Wam mnóstwa uśmiechów i dobrego dnia :) :) :)

1816/ Listopadowa jesień...

Listopadowa jesień... Podejrzałam ją w świetle słońca, w pozłocie i pąsach na policzkach. Z postrzępionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty